sobota, 7 kwietnia 2012

Roździał 4..;*

Plan na następny dzień był podobny, i były pierwsze zajecia z gitary..
Wieczorem mieliśmy isć na jakąś dyskoteke aby zobaczyc jakie style sa tutaj w klubach no i oczywiście zeby troche poszaleć..

***Oczami Jess***
Rano wstałam i obudziłam Em, dzis odpuscili nam bieganie i miałyśmy isć odrazu na sniadanie a puźniej przebrać sie i na zajecia z tańca..
Dzisiejszy plan dnia był dosyc luźny a na wieczór o 20:30 mielismy isc cala grupą na dyskoteke..
Zajecia z tańca mineły dosyc szybko..uczylismy sie jakiegos układu według mnie dosyc prostego..
Śpiewanei miałysmy dzis z Cher, pokazywała nam jak spiewać z uczuciem..w sumie kiedys nie zwracałam na to uwagi, czasem dobże jest miec lekcje z kims dosyc doświadczonym bo mozna sie duzo nauczyc..
I o to nadeszła lekcja gitary..którą prowadził Niall ostatni członek One Direction..
Zajecia mielismy w grupach piecio osobowych, bardzo sie ucieszyłam wreszcie nie ma tłoku..
Niall sprawdzał na jakim poziomie wszyscy jestesmy..podzielił ns na dwie grupy i od nastepnej lekcji  jedna grupa będzie miec lekcje przez pierwsza godzine a druga grupa przerwe a puxniej odwrotnie..
Fajnei nawet..pod koniec lekcji miał zdecydowac kto jest w jakiej grupie a ze była nas tylko piatka to mam nadzieje że bede z grupie z Em..
Robilismy jakies cwiczenia...myślami byłam już na dyskotece...


***Oczami NIall'a ***

Wczoraj miałem odwołane zajęcia wiec dzis sa te pierwsze.. wiem ze mam przydzielone 4 grupy po 5 osób..
Ale owiele lepiej jak będzie jeszcze mniej
Zajecia niby trwają 2 godizny ale ja zrobie tak aby z jednej grupy zrobiły sie 2 a zajecia trwały godzine..
Jeżeli juz mnie tu sciagneli to chce czegos nauczyc a nei słyszec piski w moja strone..
Na zajeciach było 5 dziewczyn..Emily, Jassica, Kate, Angela i Olivia..
Zayn wczoraj całyczas mówił o Emilly, domysliłem sie ze chodzi o nią...
Dzis jej dyskoteka..wiec trzeba będzie im pomóc troszke...
Zajecia powoli sie kończyły, musiałem ogłosic kto jest w której grupie..

- Słuchajcie postanowiłem rozdzilić was ze względu na poziom więc w jednej grupie jest Kate, Angela i Olivia a w drugiej Emilly i Jassica..Mam nadzieje ze takei grupy wam odpowiadają..jeśli nie to dajcie mi znać to cos zmienie....mozecie juz isc lekcja dobiegła końca..pamietajcie ze dzis idziemy wszyscy na impreze..- ogłosiłem juz wszystko..przynajmneij tak mi sie wydaje..Z moich namysłów wyrwały mnei dwie dziewcyzny stojace obok mnie

- Cześć chciałysmy podziekowac ci ze dałes nas do jednej grupy, wiesz jestesmy siostrami i wgl dzięki..- powiedziała ta z jasnymi włosami jak sie nei myle Jassica

- Spoko widziałem ze sie razem trzymacie..Ty jesteś Emilly prawda..? - spytałem bo nei byłem pewny..

- Tak ale prosze mów mi Em..- powiedziała

- Ok wiesz co Zayn mówił zebyś przed dyskoteką po cos do niego wpadła a sam nei zdażył ci tego przekazać..

- Okej..- troche sie zmieszała..

-Dobra to my juz bedziemy lecieć nei przeszkadzamy ci..- powiedziaął Jess

Dziewczyny wyszły..zastanawiałem sie czy nasz kochany BadBoy sie zakochał...cos mi sie wydaje ze tak..


***Oczami Em ***

Bardzo zdziwiło mnie to ze Zayn chce sie ze mna widziec przed dyskoteka a jeszcze bardziej ze osobiscie mi tego nei powiedział...
Coś mi sie tu bardzo nei podobało..ale nie bede sie zamartwiac..
Zajęcia na dzis skończylismy teraz jeszcze tylko kolacja bieganie i wielkie szykowanie sie na impreze..
Bardzo nudny był dla mnei ten dzień ale wydaje mi sie  ze nadrobie to na imprezie..
Musze przyznać ze bardzo podoba mi sie Zayn..zgrywa takiego BadBoy'a a mi wydaje sie byc naprawde wrażliwym..
Na bieganiu znów nei było chłopaków..chyba nei maja zbyt dobrej kondycjii..
Po bieganiu poszłam do Zayn'a

- Cześć słyszałam od Niall'a ze chcesz sie ze mna widzieć przed impreza..o co chodzi..?- spytałam

- Cześć, nic nei mówiłem Niallowi ze chce z toba pogadać..zaraz z nim pogadam..co tam u cb.?- powiedział widac ze był troche wkurozny..zastanawiało mnei jedno czemu Niall chciał żebym tu przyszła..

- A nic zaraz ide sie szykowac na ta impreze..idziecie tez..czy raczej sie zrywacie jak  z biegania..?- spytałam

- No cośty imprezy byśmy nie przegapili..to idz sie szykuj a ja pogonie chłopaków..- wydawło mi sie ze chce sie mnei pozbyc jak najszypciej zrezygnowana ruszyłam z strone domku..

***Oczami Zayn'a***

- NIALL HORAN..!! W TEJ CHWILI DO MNIE!!!- wydarłem sie najgłośniej jak tylko mogłem..

Blondasek posłusznie przyszedł..widac po nim było ze spodziewa sie ze dostanie odemnie ochrzan..

- Panie Horan co panu szczeliło do głowy zeby gadac z Emilly i jeszcze wkręcac ja że chce sie z nia zobaczyc i pogadac bo mam ważna sprawe..- wydarłem sie na niego..

- No ale Zayn ja chciałem tylko pomuc..widze ze ta dziewczyna ci sie podoba..a jak tobie sie ktos podoba to nie da sie z toba wytrzymac..juz ostatnio całyczas o niej gadałeś..- tak jakby sie zastanowic to prawda, podobała mi sie ale nie chce żeby oni sie wtrącali pozatym ja jej prawie nie znam..poznałem ja dwa dni temu..chce sie o neij wiecej dowiedziec..

- Ziemia do Zayn'a ..Hallo..?- mówił do mnie Niall machajac ręką przed twarzą..

- Co chcesz..zamysliłem sie troche..idź sie szykowac na impreze i nei wtracaj sie w neiswoje sprawy dobra..- poszłem do swojego pokoju nie czekajac na jego odpowiedz..

Otworzyłem moja szafę i zastanawiałem sie co na siebie założyć..
Chciałem jakos u niej zaplusować..przypomniałem sobie ze jak biegał ze mna i Liamem to mówiła ze jej ulubiony kolor to fiolet..
Moja szafa jakos była uboga w ten kolor..więc udałem sie do Liama..

- SIemka Li.. pożycz mi coś fioletowego..- zuciłem w jego strone..

- Ale co ja mam ci pożyczyć jakbyś nei zauważył u mnie w szafie nie ma Beysbolówek..- zamyslił sie troche, dobrze wiedziałem ze cos wykompinuje..

- No wiem ze takich rzeczy nei posiadasz...ale nie wiem moze jakaś koszula w krate..?- spytałem..

- No nie wierze ty chcesz załozyc koszule w krate i to jeszcze w dodatku fioletową..co sie stało..? - troche był zdziwiony...- Ej czy tu chodzi o dziewczyne..?- spytał

- Nie pytaj tylko dawaj ta koszule..- wkurzyłem sie na maxa

- No dobra dobra ale i tak mis ei wydaje ze chodzi o tą dziewczyne co z nami biegała..jak ona miała na imie..

- Emilly..- odpowiedziałem mu szorstko..- dasz mi ta koszule czy nie..?..- w tym momencie dostałem koszula w twarz.. wziołem ja i wyszedłem z pokoju aby juz Liam nie dręczył mnei pytaniami na które nie chciało mi sie odpowiadac..

*** Oczami Em ***

Zaczełam sie szykowac na impreze, totalnie nie wiedziałam co załozyc..

- Jess pomuż mi dobrac ciuchy..proszee...- zawołałam siostre...

- No juz ide..nie stroj sie tak..jemu spodobasz sie we wszystkim..- powiedziała z usmieszkiem

- No le o czym ty mówisz..? popsrostu pomuz mi dobrac ciuchy..- odparłam oburzona..

- No mówie o Zaynie, widze mała ze wpadł ci w oko...Moim zdaniem nie stroj sie zabardzo wkońcu to tylko dyskoteka..załóż te podarte szorty..do tego bluzka w centki i jakas kamizelka...i obowiąskowo ta nowa czapka bo wyglądasz w niej bombowo..nie waż sie zakładać żadnych butów na obcasie wkońcu idziemy sie tam bawić więc załóż poprostu trampki..a obcasy zostaw dla mnie - powiedziała żucajac we mnie ubraniami które wymieniła..

Posłusznie ubrałam to co mi dała..ona sama założyła szorty, kapelusz, białą koszulke, białe szpilki i czarno czara beysbolówke..
Ja postaiłam na białe trampki firmy Convers..
ubrałam chyba wszystkie bransoletki jakie miałam...umalowałam sie troche i byłam gotowa..
Za 5 min miałysmy wychodzić..wziełam telefon do kieszeni bo tylko tam go nosze..
Wyszłysmy z domku i poszłysmy na miejsce zbiórki..
Niektóre dziewczyny przesadziły..
W tłumie zauwazyłam taka jedna z czarnymi włosami miała na sobie czarny błyszczący stanik od stroju kąpielowego i do tego czarne cekinowe szorty..i czarne szpilki na platformie..
Ja to bym sie zabiła w takich butach,inna dziewczyna miała na sobie czarna sukienke ledwo zakrywała jej tyłek i do tego kilo tapety na twarzy..
Czekamiliśmy tylko jeszcze na chłopaków..
Gdy sie zjawili prawie ich nie poznałam..
Zayn był ubrany w koszule w krate i to jeszcze fioletową...gdy przeglądałam jego zdjecia w internecie nie zauwazyłam ani jednego gdzie miał cos fioletowego..
Liam  miał czarna koszulke w serek..
Louis standard bluzka w paski i czerwone spodnie..
Niall miał na sobie czarne spodnie a do tego niebieski sweterek na guziczki
Najbardziej zdziwił mnei widok Zayn'a.
POszlismy do jakiegoś klubu w Londynie..





 Dziewczyny w strojach w których były na imprezie..powyżej Jessica a niżej Emilly..

***
Przepraszam was za ten roździał
cos cuzje żemi nei wyszedł i wgl nei jestem z niego zadowolona
ale obecnie cierpie na chorobe która zwie sie brakiem weny
Dziś Niall i Lou byli na TT..
Jak ja chce ich w Polsce..
Komentujcie..
Niedługo kolejny roździał..
Postaram sie dodawać  codziennie ale nei wiem jak to będzie bo mam dużo nauki..
Pozdrowionka..;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz